+90 543 433 60 80 info@sanatlarandevu.com

Napoli’de Sanat: Madam Butterfly ve Amalfi Kıyıları – 17-21 Nisan 2019

1. Gün: İstanbul – Napoli / 17 Nisan 2019, Çarşamba

Siz değerli misafirlerimiz ile İstanbul yeni Havalimanı’nda saat 14:00’da buluşuyoruz. Pasaport işlemlerimizi gerçekleştirip TK1453 sefer sayılı uçuş ile saat 17.15’te Napoli’ye hareket ediyoruz. Yaklaşık 2 saat 20 dakika sürecek uçuş sonrası Napoli Uluslararası Havalimanı’na yerel saat ile 18.35’te varıyoruz. Bizi bekleyen özel aracımız ile otele transferimiz yapılıyor. Akşam yemeğimizi La Cantinella’da yiyoruz. Konaklamamız ise 5 yıldızlı Grand Hotel Parker’da.

2. Gün: Capri / 18 Nisan 2019, Perşembe

Oteldeki güzel kahvaltımızın ardından İtalya’nın başka bir cennet köşesi, rüya adası Capri’ye gidiyoruz. İtalya’nın Sorrento yarımadası açıklarında, Napoli körfezinin güneyinde, Tiran denizinde bulunan Capri Adası bölgenin çekim merkezidir. Adada Capri ve Anacapri olmak üzere iki yerleşim birimi vardır. 1938 yılında adalı Rafaella Vuotto’nun sahip olduğu barın önüne birkaç masa atarak hareketlenmeye başlayan Piazzetta Meydanı adalıların ve ziyaretçilerin buluşma noktası haline gelmiştir.

Gezimizin ardından, otelimize transferimiz yapılıyor. Akşam yemeğimiz ise bu kez Ferzan Özpetek ve Serra Yılmaz’ın da tercih ettigi ünlü “L’Europeo” restoranında yiyoruz. Konaklamamız 5 yıldızlı Grand Hotel Parker’da.

3. Gün: Pompei Antik Kenti – Madam Butterfly Operası / 19 Nisan 2019, Cuma

Oteldeki kahvaltının ardından bizleri bekleyen özel aracımız ile zamanın taşlaşarak durduğu şehir olan Pompei Antik Kenti’ni ziyaret ediyoruz.

Pompei, Vezüv Yanardağı’nın eteğinde, Napoli körfezi yakınlarında, eski bir lav tabakasının üzerine MÖ 5 bin yıllarında kurulmuştur. Rehberimiz Ersin Ertekin’den dünyanın en etkileyici antik kentlerinden biri olan bu şehir hakkında ilginç bilgiler edindikten sonra siz değerli gezginlerimiz ile Napoli’ye dönüyoruz. Napoli’de, şehrin en büyük dini eserlerinden biri olan, mimari ve barok sanatının muhteşem birlikteliğinin uygulandığı La Certosa di San Martino, içerisine girdiğinizde tül gibi ince bir detayın mermer ile işlendiği ve tülün altında yatan insan figürlerinin sanki birazdan tülü sıyırıp kalkacakmış gibi gerçekçi görüntüsü karşısında şaşıracağınız eşsiz barok eserleri ile Cappella San Severo’yu gezeceğiz. Ardından kısa bir mola için otelimize dönüyoruz.

Ve 19.30’da heyecanla beklediğimiz San Carlo Tiyatrosu’nda “Madam Butterfly” operasına katılım için otelimizden ayrılıyoruz.

page1image3679584

Üç perdelik opera ilk olarak 1904’te sahnelenmiştir. Puccini’nin Uzakdoğu ezgileri ile süslediği opera, sahnelendiğinden bu yana çok beğenilmiştir ve Kuzey Amerika’da en çok sahnelenen yirmi opera arasına girmiştir. ‘’Un bel dì vedremo’’ ve daha pek çok aryası ile büyük beğeni toplayıp akıllara kazınmıştır. Madam Butterfly, ünlü yönetmen Ferzan Özpetek’in yorumuyla sahnelenecek. Gece ise konaklamamız 5 yıldızlı Grand Hotel Parker’da.

4. Gün: Positano – Praiano / 20 Nisan 2019, Cumartesi

Oteldeki kahvaltının ve çıkış işlemlerimizin ardından, Napoli’ye veda etmeden önce Napoli Arkeoloji Müzesi’ni geziyoruz ve öğleden sonra Amalfi kıyılarının doyumsuz manzarasını izleyebileceğimiz çok keyifli bir yolculuğa başlayacağız. Avrupa seyahatleri sırasında yolu buradan geçen Goethe, Wagner, Nietzsche gibi önemli yazar ve sanatçıları büyüleyen körfezin muhteşem manzarası bizleri de büyüleyecek. Limon ve narenciye kokulu dar sokaklarına hayran kalacağınız, daha sessiz ve sakin kasabalarından biri olan Praiano bu kez sanatsever gezginlerimizin konaklama adresi olacaktır.

Akşam yemeği ve konaklamamız 4 yıldızlı Hotel Onda Verde’de.

5. Gün: Ravello – Napoli – İstanbul / 21 Nisan 2019, Pazar

Oteldeki kahvaltının ardından, çıkış işlemlerimizi tamamlıyor ve Amalfi’nin üst bölgelerinde yerleşik tepe Ravello’yu keşfediyoruz. Bölgedeki asil kasabalarından biri olan Ravello’da, sahilden 7 km kadar dağlara doğru tırmanılıyor. Yolun tamamı, dağlar, tepeler hep limon bahçeleri ve ağaçları ile çevrilidir. Ravello’nun gezilebilen villalarından olan ve aynı zamanda otel olarak kullanılan Villa Cimbrone’nin Terrazzo dell’Infinito (Sonsuzluk Terası) siz değerli misafirlerimize muhteşem bir manzara vaad ediyor. Virginia Wolf dahil pek çok yazarın da konakladığı yapıdan Amalfi kıyılarını seyretmek müthiş bir deneyim olacak.

Keyifli gezimiz sonrasında bizleri bekleyen özel aracımızla ile saat 15:30’da Napoli Uluslararası Havalimanı’na hareket ediyoruz. Pasaport ve bagaj işlemlerinin ardından TK1454 sefer sayılı uçuşumuz ile saat 19:35’de İstanbul’a hareket ediyoruz. İstanbul’a varış saatimiz 22.40’dır.

page2image5780688

UÇUŞ DETAYLARI
İstanbul – Napoli / 17 Nisan 2019,Çarşamba

UÇUŞ

KALKIŞ

VARIŞ

SÜRE

page3image3857760TK1453Economy Promosyon(V)Turkish AirlinesBoeing 737-800 Dar gövde

17:15

İstanbul, Türkiye (IST)
Atatürk Havalimanı (6 Nisan itibarıyla İstanbul Havalimanı)

18:35

Napoli, İtalya (NAP) Napoli Uluslararası Havalimanı

2s 20d

UÇUŞ

KALKIŞ

VARIŞ

SÜRE

page3image1779872TK1454Economy Yarı Esnek (S)Turkish AirlinesBoeing 737-800 Dar gövde

19:35

Napoli, İtalya (NAP) Napoli Uluslararası Havalimanı

22:40

İstanbul, Türkiye (IST)
Atatürk Havalimanı (6 Nisan itibarıyla İstanbul Havalimanı)

2s 5d

Praiano

4* HOTEL ONDA VERDEhttps://www.ondaverde.it/

GEZİ ÜCRETİMİZ:

İki kişilik odada kişi başı ücret

16 40 EU RO

Tek kişilik odada konaklama farkı

58 0 EU RO

GEZİMİZE DAHİL OLAN HİZMETLER

• Şehir merkezinde 5 yıldızlı Grand Hotel Parker 5* otelde üç gece deniz manzaralı deluxe odalarda oda – kahvaltı konaklama
• Bir gece 4 yıldızlı Hotel Onda Verde’de konaklama
• Napoli şehir vergisi

• Ulusal Arkeoloji Müzesi gezisi girişi
• San Carlo Tiyatrosu’nda “Madam Butterfly” operasının numaralı biletleri ve işlem bedeli,
• Özel araçlar ile ulaşım
• Programda belirtilen tüm geziler
• 3 akşam yemeği
• Yurtdışı Seyahat Sağlık Sigortası,
• Rehberlik hizmeti

GEZİMİZE DAHİL OLMAYAN HİZMETLER

• THY ile İstanbul-Napoli gidiş ve Napoli-İstanbul dönüş uçak bileti • Ekstra harcamalar
• Programda belirtilmeyen öğle ve akşam yemekleri
• Bahşişler

İptal koşulları:
Seyahat tarihine 60 gün kala yapılan rezervasyon iptallerinde paket ücretinin %30’u, 40 güne kadar yapılan iptallerde paket ücretinin %50’si, daha sonraki iptallerde paket ücretinin tamamı yanar. Seyahat sigortası iptal koşulları geçerlidir.

Tarih ve Kültür Danışmanımız Ersin Ertekin

İzmir doğumluyum. İlk, orta ve lise eğitimimi İzmir’de tamamladıktan sonra bir yıl dokuz eylül üniversitesinde hukuk okudum. Sanırım anneanemden ve hikayelerinden çok etkilendiğim için İtalyanca okumak istedim. 1934 senesinde 16 yaşındayken kendi isteğiyle ailesinin kendisini yurt dışında İtalyanca okumaya yollamış olması hala beni şaşırtır. Kısacası çocukluğumda dinlediğim bu hikayeler sonunda İtalyanca öğrenmek ve pektabi İtalyan kültürünü öğrenmek için AÜ DTCF’de İtalyan dili ve edebiyatı okudum.

Sınavlarımı,tezimi ve staj gezimi tamamladıktan sonra kokartımı 1995 yılında almaya hak kazandım. O günden bugüne aktif olarak profesyonel rehberlik hayatıma devam ediyorum.

Pek çok devlet ve vakıf üniversitesinde konuk öğretim üyesi olarak dönemlik dersler verdim. İzmir İtalyan Kültür Merkezinde de pek çok İtalyan kültürüyle ilgili projede de yer alıyorum. Herhangi bir konuda araştırma yaparkençalışmalarımı 4 ayrı lisanda yapabiliyor olmak beni çok mutlu ediyor. Ayrıca bu yıl merkezi Los Angles’ta olan Basi Faculty’de Comprehensive Teacher Training – CTTC okudum.

Şimdi bitirme tezi aşamasındayım. Ayrıca tüm dünyada geçerli olan yoga alliance eğitmenliği ve nefes terapistliği eğitimlerini tamamlayıp sertifikalarımı aldım.

Yorum Yap

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.